INGAT LAGI PERKAHWINAN DAHSYAT ZIANA ZAIN DULU ? 1 MALAYA HADIR

Sebelum kita melihat perkahwinan Ziana Zain dulu, mari kita lihat dahulu berita terkini suami Ziana Zain dalam kes dera anak.



PENGARAH Datuk Yusof Haslam menasihatkan penyanyi Ziana Zain dan suaminya untuk membincangkan penyelesaian terbaik untuk isu mereka, lapor Sinar Harian.

“Dalam mana-mana perkahwinan, akan ada kesusahan dan perjuangan. Nasihat saya – berbincang dan cari penyelesaian terbaik, “katanya ketika diminta mengulas mengenai isu suami Ziana, yang didakwa menyerang anak lelaki berusia 10 tahun itu.

Armin Zaharin Ahmad Zambri, 53, didakwa menyerang anak mereka di rumah mereka di Denai Alam kira-kira jam 4 pagi pada 25 Feb.

Yusof berkata ketika dia tidak mahu ikut campur dalam perkahwinan orang lain, dia melihat nasihatnya kepada Ziana sebagai salah seorang daripada kakak kepada adik perempuan kerana dia mengenalnya sebelum perkahwinannya.

Jika anak saya menghadapi masalah perkahwinan, ini adalah nasihat yang sama yang saya berikan. Apabila orang berkahwin, mereka mahu ia bertahan. Tetapi saya percaya Ziana tahu lebih baik apa yang dia sedang lalui.

“Saya berdoa agar dia kuat semasa menghadapi ujian ini. Saya juga berharap kenyataan saya tidak menyakiti sesiapa, “katanya.

Mungkin ada sesuatu pada bait lirik ‘Puncak Kasih’ itu hinggakan penyanyi Ziana Zain, tidak mampu menahan air mata ketika mendendangkan lagu tersebut di hadapan penonton dalam sebuah acara di sebuah hotel di ibu negara, malam tadi.

Sekarang mari kita tonton video di bawah untuk mengetahui perkahwinan Ziana Zain dulu.





Sumber-dharian.com
http://www.kepohkuat.com/ingat-lagi-perkahwinan-dahsyat-ziana-zain-dulu-1-malaya-hadir/